Boomalacka
Joined
Likes
31

Profile posts Latest activity Postings About

  • We play for PU ssnl. I'm not sure when I'll be able to play this week since I'll be out of town with family til late Friday night but I can find time to play around midday on Saturday or Sunday. Gmt -8
    Hi, we're playing for PU seasonals now, what's a good time for you? I'm gmt -6, I can play anytime tomorrow or Tuesday evening, but for the rest of the week I'd need to play in the morning since I have work till 11 Wednesday-Sunday.
    Boomalacka
    Boomalacka
    sorry i was in bed by then, can you battle today
    TSR
    TSR
    I can for the next 2 hours but then I have to go to work. I'll be on PS main and smogtours so just shoot me a pm
    Boomalacka
    Boomalacka
    i will chall in a few
    When play pu "open" gmt-5
    Boomalacka
    Boomalacka
    can you play tmrw at like 11am for you, im gmt-4 btw so it would be noon for me
    iRebel
    iRebel
    no thats too early for me i'd prefer to to play 4-8 weekdays
    Boomalacka
    Boomalacka
    ok thats fine with me whenever you are online at those times hit me up i will probably be in the ou or pu or olt room
    NU when? im gmt+1 (BST)
    Boomalacka
    Boomalacka
    alright this was my last day im able to battle since im leaving, so you should take the win due to that
    shade
    shade
    u sure dude? i'm feelin scummy taking this W lol
    Boomalacka
    Boomalacka
    nah its fine, after all its my lack of time that is holding back our game
    We're paired for the helping hand tour. I'm out of town so GMT +5:30 for the Tim being. It's harder for me to find internet connection here. Want to do it on Sunday or Saturday?
    vsomani
    Ok I'll play around 9:10 AM then my time. If that doesn't work for you, I could play sometime in my evening as well. Afternoons probably won't work for you so I'll leave that out.
    vsomani
    Ok so I'll assume 9 :10 ish my time Sunday works for you.
    Boomalacka
    Boomalacka
    can we do later than that, since that is like 6am for me. how about around 6 or 7pm my time on sunday?
    We play for the helping hand tour. When can you play?
    Boomalacka
    Boomalacka
    i can play pretty much any weekday in the evening, my timezone is EST. Can you battle today?
    Sour Apples
    Sour Apples
    yeah i can battle right now actually. Whats ur name on ps?
    "The best answer this team has for Mega Mawile is Mega Steelix, but the SD Firium Z set completely destroys that."

    Uhhh
    Boomalacka
    Boomalacka
    I now realize what an idiot I am lmao, thanks for pointing that out!
    Futatsuiwa of Sado
    Futatsuiwa of Sado
    Yeah no problem I did a double take when I saw that like "oh that makes sense. Wait."
    Boomalacka
    Boomalacka
    Yeah I was thinking SD Fire Fang but for some reason it went into my head as SD Firium Z. Fixed it up on the RMT.,
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…