WcJay
Reaction score
98

Profile posts Latest activity Postings About

  • when do you wanna rby
    Nails
    Nails
    I reloaded tabs on my computer, didn't check the forums but it counted me as logged in. I'm flying to LA with no internrt for the next 6 hours, I can probably play with spotty availability for the next 8h but not sure, and then flying to Australia. If you can hit that window we might be able to play, no promises.
    WcJay
    WcJay
    It's too late for me. Are you available tomorrow ?
    Nails
    Nails
    as i mentioned i'm flying to australia for 16 hours tomorrow, i don't know what the internet quality will be. if i can play i'll send you a message when the flight starts. if you can play in the next 2 hours before the flight leaves that should work as well, i'll try to be on smogtours.
    Bonsoir! On doit jouer pour le rby global, nous avons la même time zone et je peux jouer demain jeudi entre 7h et 11h du mat. Est-ce possible ?
    WcJay
    WcJay
    Pas vraiment à cette heure là Oo
    Diegolh
    Diegolh
    Ok, la deadline est aujourd'hui. J’essayerai d'être connecté dans la soirée entre 18 et 21h. Je peux pas mieux faire.
    Quand tu veux joues avec moi pour le "Time Goes By" HGSS OU tournament? Je suis GMT +5. Je suis bonne la plupart de semaine. Excusez-moi pour mon francais parce que parle anglais.
    WcJay
    WcJay
    Is it ok for 01/01/17 at 9pm your time on smogtours ?
    M2H
    M2H
    Can we do it at more like 7:30pm my time? I'm unexpectedly going to have to go to bed really early tomorrow.
    Pense à me rendre mes 50 balls, ça fait 2 semaines déjà que tu me les dois, soit tu rembourses, soit on débarque dans ton quartier et on te rafale avec ta copine zin.
    WcJay
    WcJay
    Je lâcherai pas les boules par les larmes pélo, si tu les veux il faudra faire pleuvoir les balles et le sang.
    Un jeu lâche et pas cool par les armes, Khey oh ! 6 jours heureux, puis, arrive l'ère du savoir, des vandales et passants.
    Ne fâche pas sa belle moule, c'est une arme réglo, Sulfureuse,
    tu fondras pour la voir, la Belle, son encens.
    WcJay
    WcJay
    Même les choses avec lesquelles tu te mets très très mal peuvent pas te faire sortir ça, wlh j'suis Victor Hugo.
    Breyn
    Breyn
    mdrrr
    Putaclic
    WcJay
    WcJay
    VOUS NE DEVINEREZ JAMAIS CE QUE CETTE FILLE FAIT..
    ELLE OUBLIE D'ENLEVER SA WEBCAM ET...
    0NI
    0NI
    ELLE SE EN PLEIN LIVE
    hi when do you want to play for adv nu cup? I'm gmt+1(+2 with daylight savings), and with the exceptions of mornings my time, any day is fine
    WcJay
    WcJay
    I'm also gmt +2. Will Friday 10:00 pm gmt+2 be fine ?
    Smogtours.psim.us ?
    Quite Quiet
    Quite Quiet
    friday works
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top