The NU Open X - Round 1

Status
Not open for further replies.
[QUOTE = "Finchinator, message: 8818759, membre: 114198"]
vous n'étiez pas jumelé avec l'âme perdue22, vous étiez jumelé avec ramolost et déjà perdu. l'âme perdue a déjà reçu la victoire par arche. Peut-être avez-vous confondu les fils?

Je ne comprends pas avec son pseudo perdu22 je pensais que c'était le bon joueur, d'ailleurs c'est lui qui m'a envoyé le message pour convenir du match
 

Finchinator

-OUTL
is a Tournament Directoris a Top Social Media Contributoris a Community Leaderis a Community Contributoris a Smogon Discord Contributoris a Top Tiering Contributoris a Contributor to Smogonis a Top Smogon Media Contributoris a Top Dedicated Tournament Hostis a Senior Staff Member Alumnusis a Battle Simulator Moderator Alumnusis a Past WCoP Championis the defending OU Circuit Championis a Two-Time Former Old Generation Tournament Circuit Champion
OU Leader
[QUOTE = "Finchinator, message: 8818759, membre: 114198"]
vous n'étiez pas jumelé avec l'âme perdue22, vous étiez jumelé avec ramolost et déjà perdu. l'âme perdue a déjà reçu la victoire par arche. Peut-être avez-vous confondu les fils?

Je ne comprends pas avec son pseudo perdu22 je pensais que c'était le bon joueur, d'ailleurs c'est lui qui m'a envoyé le message pour convenir du match
I copy pasted the wrong name.

devil94 you do advance over Lost Soul -- sorry both.
 
calling act, my opp isn't responding, i started a conversation with him but i didn't get an answer and i need to go :(
 
Status
Not open for further replies.

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 1, Guests: 0)

Top